Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Journal of Science and Technology on Information and Communications
Home
Current
Archives
Announcements
Register
Login
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 2 No. 3 (2022): Special Issue on Economics and Communications
Vol. 2 No. 3 (2022): Special Issue on Economics and Communications
Published:
2023-06-22
Economics and Communications
Customer Experience In Digital Banking From International Cases
Nguyen Thi Van Anh
3-17
PDF
The Predicted Trends Of Public Relations Activities On Metaverse
Nguyen Dinh Son
18-25
PDF
External Factors Affecting Energy Conservation Intention Of Vietnamese Households
Le Bao Ngoc
26-38
PDF
Ý Tưởng Thiết Kế Hình Ảnh Truyền Thông Cho Bảng Chữ Cái Tiếng Việt Và 10 Chữ Số
Trần Thị Nhã Vi
39-53
PDF
Đánh Giá Trải Nghiệm Tương Tác Với Dạng Bài Infographic Trên Báo Điện Tử Tại Việt Nam
Lê Vũ Điệp
54-61
PDF
Nghiên Cứu Mối Quan Hệ Giữa Quan Điểm Người Dùng Trên Social Media Tại Việt Nam, Hình Ảnh Thương Hiệu Địa Phương (Local Brands) Và Ý Định Mua Của Khách Hàng
Nguyễn Thị Phương Dung
62-81
PDF
Đề Xuất Bộ Tiêu Chí Đánh Giá Sự Ảnh Hưởng Của Đại Dịch Covid Đến Lao Động Trong Nghề Kế Toán
Nguyễn Thị Chinh Lam
82-92
PDF
Đào Tạo Nhân Lực Tại Bưu Điện Thành Phố Hà Nội – Một Số Khuyến Nghị
Nguyễn Thị Minh An
93-107
PDF
Các Nhân Tố Then Chốt Cho Thành Công Trong Cạnh Tranh Của Các Sàn Thương Mại Điện Tử
Nguyễn Thùy Dung
108-118
PDF
Ứng Dụng Công Nghệ Thực Tế Ảo Trong Thể Nghiệm Sản Phẩm Báo Chí
Nguyễn Thị Thu Dung
119-126
PDF
Yếu Tố Giáo Dục Trong Các Chương Trình Truyền Hình Dành Cho Thiếu Nhi
Vũ Thuỳ Linh
127-133
PDF
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Make a Submission
Make a Submission
Developed By
Open Journal Systems