Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
JSTIC-Journal of Science and Technology on Information and Communications
Home
Current
Archives
Announcements
Register
Login
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 2 No. 3 (2022): Special Issue on Economics and Communications
Vol. 2 No. 3 (2022): Special Issue on Economics and Communications
Published:
2023-06-22
Economics and Communications
Customer Experience In Digital Banking From International Cases
Nguyen Thi Van Anh
3-17
PDF
The Predicted Trends Of Public Relations Activities On Metaverse
Nguyen Dinh Son
18-25
PDF
External Factors Affecting Energy Conservation Intention Of Vietnamese Households
Le Bao Ngoc
26-38
PDF
Ý Tưởng Thiết Kế Hình Ảnh Truyền Thông Cho Bảng Chữ Cái Tiếng Việt Và 10 Chữ Số
Trần Thị Nhã Vi
39-53
PDF
Đánh Giá Trải Nghiệm Tương Tác Với Dạng Bài Infographic Trên Báo Điện Tử Tại Việt Nam
Lê Vũ Điệp
54-61
PDF
Nghiên Cứu Mối Quan Hệ Giữa Quan Điểm Người Dùng Trên Social Media Tại Việt Nam, Hình Ảnh Thương Hiệu Địa Phương (Local Brands) Và Ý Định Mua Của Khách Hàng
Nguyễn Thị Phương Dung
62-81
PDF
Đề Xuất Bộ Tiêu Chí Đánh Giá Sự Ảnh Hưởng Của Đại Dịch Covid Đến Lao Động Trong Nghề Kế Toán
Nguyễn Thị Chinh Lam
82-92
PDF
Đào Tạo Nhân Lực Tại Bưu Điện Thành Phố Hà Nội – Một Số Khuyến Nghị
Nguyễn Thị Minh An
93-107
PDF
Các Nhân Tố Then Chốt Cho Thành Công Trong Cạnh Tranh Của Các Sàn Thương Mại Điện Tử
Nguyễn Thùy Dung
108-118
PDF
Ứng Dụng Công Nghệ Thực Tế Ảo Trong Thể Nghiệm Sản Phẩm Báo Chí
Nguyễn Thị Thu Dung
119-126
PDF
Yếu Tố Giáo Dục Trong Các Chương Trình Truyền Hình Dành Cho Thiếu Nhi
Vũ Thuỳ Linh
127-133
PDF
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Make a Submission
Make a Submission
Developed By
Open Journal Systems