Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
Journal of Science and Technology on Information and Communications
Home
Current
Archives
Announcements
Register
Login
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 2 No. 1-2 (2022): Special Issue on Economics and Communications
Vol. 2 No. 1-2 (2022): Special Issue on Economics and Communications
Published:
2022-04-06
Economics and Communications
Applying The Five A’S Model For Candidate Journey Mapping
Nguyễn Thị Phương Hảo
03-13
PDF
Technology Habits Of Generation Z In VietNam
Phạm Thị Thái Quỳnh, Trần Thanh Hương
14-26
PDF
Towards Socially Inclusive Marketing Strategy: The Case Of Technology Products Market In Time Of Covid-19 Pandemic
Phạm Lan Anh
27-35
PDF
Đồ Hoạ Thông Tin: Công Cụ Truyền Thông Trực Tuyến Trong Thời Đại Số
Trần Quốc Trung, Hà Thị Hồng Ngân
36-44
PDF
Tác Động Của Internet Đến Văn Hóa Đọc Của Sinh Viên Học Viện Công Nghệ Bưu Chính Viễn Thông
Ngô Thanh Điển, Lƣơng Thị Thêm, Nguyễn Ngọc Minh
45-59
PDF
Tiêu Dùng Đẳng Cấp Và Các Nhân Tố Tác Động Tới Ý Định Mua Điện Thoại Di Động Thông Minh
Nguyễn Bảo Ngọc, Nguyễn Bình Minh
60-69
PDF
Xu Hướng Thƣơng Hiệu Trở Thành Nhà Hoạt Động Xã Hội
Lương Vân Lam
70-78
PDF
Methods Applying Infographics In Online Newspapers
Lê Thị Hằng, Nguyễn Đình Sơn
79-89
PDF
Xác Định Các Yếu Tố Ảnh Hưởng Đến Hiệu Quả Truyền Thông Nội Bộ Tại Các Cơ Quan, Tổ Chức Việt Nam
Trần Ngọc Trang Ninh
90-105
PDF
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Make a Submission
Make a Submission
Developed By
Open Journal Systems