Skip to main content
Skip to main navigation menu
Skip to site footer
Open Menu
JSTIC-Journal of Science and Technology on Information and Communications
Home
Current
Archives
Announcements
Register
Login
About
About the Journal
Submissions
Editorial Team
Privacy Statement
Contact
Search
Register
Login
Home
/
Archives
/
Vol. 2 No. 1-2 (2022): Special Issue on Economics and Communications
Vol. 2 No. 1-2 (2022): Special Issue on Economics and Communications
Published:
2022-04-06
Economics and Communications
Applying The Five A’S Model For Candidate Journey Mapping
Nguyễn Thị Phương Hảo
03-13
PDF
Technology Habits Of Generation Z In VietNam
Phạm Thị Thái Quỳnh, Trần Thanh Hương
14-26
PDF
Towards Socially Inclusive Marketing Strategy: The Case Of Technology Products Market In Time Of Covid-19 Pandemic
Phạm Lan Anh
27-35
PDF
Đồ Hoạ Thông Tin: Công Cụ Truyền Thông Trực Tuyến Trong Thời Đại Số
Trần Quốc Trung, Hà Thị Hồng Ngân
36-44
PDF
Tác Động Của Internet Đến Văn Hóa Đọc Của Sinh Viên Học Viện Công Nghệ Bưu Chính Viễn Thông
Ngô Thanh Điển, Lƣơng Thị Thêm, Nguyễn Ngọc Minh
45-59
PDF
Tiêu Dùng Đẳng Cấp Và Các Nhân Tố Tác Động Tới Ý Định Mua Điện Thoại Di Động Thông Minh
Nguyễn Bảo Ngọc, Nguyễn Bình Minh
60-69
PDF
Xu Hướng Thƣơng Hiệu Trở Thành Nhà Hoạt Động Xã Hội
Lương Vân Lam
70-78
PDF
Methods Applying Infographics In Online Newspapers
Lê Thị Hằng, Nguyễn Đình Sơn
79-89
PDF
Xác Định Các Yếu Tố Ảnh Hưởng Đến Hiệu Quả Truyền Thông Nội Bộ Tại Các Cơ Quan, Tổ Chức Việt Nam
Trần Ngọc Trang Ninh
90-105
PDF
Information
For Readers
For Authors
For Librarians
Make a Submission
Make a Submission
Developed By
Open Journal Systems